Buscar este blog

TRADUCTOR

martes, 15 de marzo de 2016

Concierto de la OCAB

Concert de l'OCAB







Sábado, 9 de abril a las 19:00

Auditori Barradas
Rambla Just Oliveras 56, 08901 L'Hospitalet De Llobregat, Catalu

A la primera part podreu sentir un repertori molt variat on hi tenen cabuda des de la música vienesa de la família Strauss fins a “L’Empordà” d’Enric Morera, passant per la intimitat de l’intermezzo de “Cavalleria Rusticana” de Mascagni per arribar a la força i caràcter de la “Dansa ritual del foc” de Manuel de Falla, amb la participació de la reconeguda solista de castanyoles Consol Grau.

I a la segona part: música de cinema. Un dels repertoris més exitosos d’avui dia, on podreu sentir entre d’altres la sortida del sol de “2001: una odissea de l’espai”, les melodies inoblidables de “Els nois del cor” i algunes de les bandes sonores més espectaculars, com ara “Braveheart”, “Gladiator” o “El senyor dels anells”.


En la primera parte podemos sentir un repertorio muy variado donde tienen cabida desde la música vienesa de la familia Strauss hasta "El Empordà" de Enric Morera, pasando por la intimidad del intermezzo de "Cavalleria Rusticana" de Mascagni para llegar a la fuerza y carácter de la "Danza ritual del fuego" de Manuel de Falla, con la participación de la reconocida solista de castañuelas Consol Grau.

Y en la segunda parte: música de cine. Uno de los repertorios más exitosos de hoy en día, donde podrá sentir entre otros la salida del sol de "2001: una odisea del espacio", las melodías inolvidables de "Los chicos del coro" y algunas de las bandas sonoras más espectaculares, tales como "Braveheart", "Gladiator" o "El señor de los anillos".

No hay comentarios:

Publicar un comentario